Relaxar, chillar, vilar osv

Sitter just nu fortfarande i smink & konsertkläder. Okej, kom hem för ca 20minuter sen, och har i alla fall packat upp lilla väskan & satt blommorna i vatten. Nu höjer jag
blodsockret med en god smoothie.
Ska snart gå & gör amig i ordning för att lägga mig sedan.
Imorgon bitti gäller nationella i matte, wow!
Kanske jobbigaste ämnet av alla nationella. Fast jag är rätt duktig
på att hålla mig lugn & inte stressa över svåra prov.
Keep that feeling know, please
Konserten gick i alla fall bra, och några små misstag.
Vi har ju inte direkt jobbat stenhårt med vårkonserten eftersom att vi ändå har projektet
som vår klass verkligen vill prioritera. Skönt att det är det som gäller nu & framöver allifall!
Godnatt!


Seriöst, var tog mitt långa & mer tjocka hår vägen? Många år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0