Nytt beep-test rekooord!

Jadå, nyligen återhämtad efter idrottslektionen.
Vet ni vad vi gjorde?
Vi hade beep-test. Visst det var förberett.
Men vet ni mer då?
Det gick sjuuukt bra. Sjuukt. Är sjuukt nöjd.
Jag kände mig otroligt seg i benen under dagen, trott i huvudet
& trodde inte alls detta skulle gå vägen. Men vad händer?
Jo, jag klarar längst i klassen, bättre än killarna & deras MVG-nivå
på 12:e steget. Jag tror jag la av vid 12:2, och kände mig äckligt nöjd.
Det roliga är att för xakt en månad sedan på datumet under träningslägret i Heby,
klarade jag till.. om det var nivå 9 eller 10, minns inte helt. Men en ordentlig förbättring gillas!
Så efter den lätta (!) cykelturen hem, ska jag nnu sätta mig i trädgården och läsa
slutshowsmanus & amelia.
Taggar för fotbollsträning ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0