Gillar lugna dagar

Skönt att sluta skolan tidigare idag. Vi har vårkonsert ikväll, och då får vi
ledigt några lektioner på eftermiddagen för att det inte ska
bli så stressigt på kvällen för att hinna i tid till konsertsamlingen.
För min del trampade jag direkt till gymmet & körde styrkepasset idag igen.
Upptäckte på mitt schema att jag är klar om 2 gånger!
Fatta, 2 gånger! Det har gått snabbare med omgång 2 än vad jag trodde.
Nu har jag gjort mig fräsch för kvällen med hårtvätt, dusch & olja på kroppen.
Klädsel bestämd. Nu ska jag jobba på min livsåskådning.
Bli inte arga om det inte blir mer uppdatering idag...
Borde dessutom dammsuga lite i rummet, är sugen på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

- Ja det är ju tyvärr så! Haha ja det ska du helt klart vara nöjd med och förhoppningsvis klarar du dig utan skador på några år nu! Nämen gud vad kul! Puss på dig!

2011-05-04 @ 16:24:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0