Spirit of Spring, bring me there!

Morning!
Har försökt göra mig lite piggare genom att fräscha till mig & klätt på mig lite mer normal klädsel. Jag saknar jenas, blusar & skjortor!? Härligt när skolan börjar igen faktiskt...
Vädret ute är kanon, och jag är så taggad på att skita i bihåleinflammation & bara rusa ut i joggingdosor för ett par varv i spåret!! Borde jag? NÄ. Saknar träningen så galet mycket..
Men lite promenader ska väl i allifall gå att fixa? Jodå. Det blir nog lite Frida & Oliver-umgänge idag tror jag. Men först ska jag göra en medelhavskur nu, härligt!

Förresten, sjukt vad solen får en att tänka på vår. Jag längtar ihjäl mig efter jeansjackor, trenchcoats,
ljusa jeans, skira blusar, blommiga sjalar, härliga pasteller & converse. Väskor, naturligt smink, solfräknar
(vilket jag har med mig lite från fjällen, jaa!), foton & vinden i hret när man cyklar till skolan.
VÅRSOL KOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0