Jag är nöjd ändå

Igår fanns no time for bloggen.
Efter skolan blev det rush till gymmet för att hinna med lite träning. Duschade där, men var ändå tvungen att skynda hem för att byta om till klänning & fixa presenten till Natalina. Jo, världens piggaste piggelin hae nämligen brudmiddag eftersom hon fyllt år. Blev en riktigt kul kväll, bland de roligaste hittills. Vackert sällskap underlättar!

Nu har jag stigit upp i ottan för att spela match.
Vi torskade med 3-2 mot Sollentuna, men spelet var riktigt bra,
jag är nöjd!
Mina muckler är sjukt stela, borde stretcha...
Nu ska jag iväg efter ett ombyte & öva lite musik här asså.
Ikväll är planen sleepover at Josefins, om flickebarnet nu bara svarar i telefon...!
Hörs mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0