Trötta been...!!

Hemma från gymmet. Det är ärligt omöjligt att säga att man ska ta det lugnt när man tränar, hur går det till? Antingen stannar man hemma, möjligtvis kör yoga då, eller så tränar man & då ska man ju ge allt mar orkar? Jag körde ju på som vanligt ändå liksom, bara det att jag är grymt trött nu efteråt istället, men jag måste stretcha!

Har duschat, scrubbat, tvättat håret & smörjt in mig. Nu ska jag snart gå ner och stretcha & äta nylagad mat. Helst hade jag nog velat stanna hemma ikväll & bara ta det piano, men kan hända att jag följer med mamma på bio. I så fall ska vi se Änglagård. Får se hur det blir.

Imorgon har jag en rätt tuff dag framför mig också, ska döma en cup i 7timmar, så jag måste fixa lite mat, och kom på att jag inte alls kollat igenom regler osv.

Kommentarer
Postat av: Frida

Asså du är så jäkla duktig! kan man inte få lära sig hur man gör?

2011-01-03 @ 16:40:14
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/
Postat av: Frida

asså nyårlöfte var det jag... jag försöker ;) men jag ska fan bli bäst!! Och så ska jag vara lika duktig som DU! :D

2011-01-03 @ 19:36:18
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0