Busshumor

När jag & Sandra satt på bussen på väg hem nu efter skolan, hör vi helt plötsligt en otroligt gäll & stark röst bakom oss. Det var tydligen en kvinna(!, lät precis som en kille med jäääääätteljusröst) som började prata i telefon med galet jobbig med skojig röst. Hjälp, jag & Sandra började först fnittra för oss själva, sedan brister Sandra ut i tokigt mycket skratt... Jo, kanske lite elakt, men ändå, ni skulle hört hur det lät när det dessutom är en tjej som pratar med väldigt speciell, nasal, gäll men ändå stark röst. det var liksom bara irriterande samtidigt som man inte kunde sluta skratta åt henne alltså...
Ännu roligare blev det av själva samtalet och vad hon(han?) pratade om:

-"Jo men precis, jag för sen jobbar jag ju hela JÄVLA helgen, så du kan väl höras av på fredag?
Ja, och då ska jag vara hemma för att steda (det heter städa!) hela förmiddagen. Ja också hälsa puss & kram till alla hem nu så gott,
HEJ"

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAH guud skrattar lika mycket nu när jag läser om det :D

2011-01-19 @ 21:37:46
URL: http://tthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0