Mitt måbra

Underbart med träning. Även om det inte var en utav mina bästa, så känner jag mig lycklig av att bara veta att jag varit på träningen, haft kul med laget & sprungit och jobbat. Fotboll får mig helt enkelt att må riktigt bra på både insidan & utsidan. Riktigt bra. Om jag inte kommit iväg vet jag inte hur jag mått nu. Eftersom att tårarna kom fram redan innan jag visste säkert om jag kom iväg, så hade jag känt mig som skit. FOTBOLL ♥
Nu ska jag sätta mig med det gröna teet, och stretcha.
Imorgon väntar nationella svenska B, efter skolan ska hela höstadiet på Romeo&Julia på Göta Lejon. Får se om jag hinner med ett inlägg, lite stressigt där. Men nu har ni i allifall planerna.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att göra saker som får en att må bra! :)

2011-02-10 @ 12:44:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0