Middagsgäster

Ah, det är verkligen svårt att göra det där rycket och hoppa ur den stekheta duschen där det är så sköntm särskilt när det är ruggigt ute. Men det är perfekt och härligt att spela fotboll i alle fall!

Vi vann matchen med 0-2, vilket jag tycker var ett aldeles godkänt resultat. Dock är jag inte helnöjd med min egen insats, men å andra sidan är det inte varje dag jag spelar mittback... Men helt okej spelade jag ändå!

Väntar på att min mysiga lotion ska torka in ordenligt, och sedan sätta på mig kläder och hjälpa mamma med föreberedelserna inför vårt långväga besök på middag. Men det ska bara bli skoj! Eftersom gästerna inte har några barn med sig, tror jag det blir filmkväll ed mitt vanliga, fina kvällshäng! (-:

Hade så gärna velat se nu när Frida & Fanny från laget spelar match med Flickallsvenskan (Tvillingarna är med som reserv på bänken), men nejnej, det hinns inte med... Men jag hejar på er ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0