Lyckad "lunch"

Ja, de sista gästerna gick vid halvsex, vilket betyder sex timmar för en lunch me tio tjejer. Måste säga att dagen blev otroligt lyckad! Imorse ställde jag mig och skalade äpplen, och bakade pajerna i ugnen. Sedan rörde jag ihop en stor&god sallad med pasta, fetaost, tomat, gurka, majs, sallad, pesto & kyckling. Frida kom vid halvelva med sin del av maten, och vi förbredde dukning mm tillsammans. Alla tjejer tyckte maten var underbar, och det blev en hel del snacks, skratt, dricka och paket! :D

Jag och storebrorsan gick för en stund sedan till ICA och hyrde film, så nu ska jag byta om från kalas-outfit'n till mjukisar & ta en snabb varm dusch. Behöver det nu! Medan jag ser på filmen i soffan och vilar mig lite, ska jag nog lägga en ansiktsmask! Underbart! Ensam hemma ikväll igen, rätt skönt faktsikst. Johan är ju kasnke hemma, men han brukar ju inte precis störa... (-;
Nu måste jag skutta in i duschen!

Imorgon ska jag på Cholkadmässan i stan, wiho.


Dukning med fina höstlöv, hemodlade äpplen, glastallrikar, ljus...

Fina tjejor till bords!

Säger hela klädseln idag! Ugglan (jag får orgasm när jag ser den) fick
jag som önskat av FinFrida! Tillsammans med instoppad puffärmströja & jeans.

Haha, brudarna känner mig! Smycken till tusen är det som gäller! TACK

Kommentarer
Postat av: Carro

Verkligen lyckad! Tack för den goda maten och en trevlig lunch tillsammans med mina underbara vänner! :)

2010-10-17 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0