Kanelbullens dag

Jag höll på att glömma! Ni med eller?

Har ni ätit några bullar idag, då? Eller bakat egna?
Håll med om att nybakta kanelbullar med mjölk, måste vara ett utav det godaste som finns! Tyvärr så bakade vi faktiskt inga egna, det fick bli från ICA Bageriet... Men det var inte fy skam det heller kan jag tala om! Istället så bakade ju jag mina egna cupcakes! Väntar dock med frosting & dekoration till imorgon. Det doftar verkligen gott, men det slår inte bulldoften! Har grundat från en recept, men gjort om det en del, och muffinsarna blir verkligen underbara!

Allt blir lite gladare också när man bakar i silikonformar i olika form och färg. Sådant som jag älskar, ni vet! Visar bilder när de är klara om någon dag eller så!

Ät gott om bullar så mår magen bra och ni sover gott,
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0