Korta boots

 
 

De här skorna är DÖDLIGT, SYNDIGT HETA. Jag skämtar inte. På fullt allvar säger jag att hittills i mitt liv är denna typ av skor det snyggaste jag sett. På bild har de inte riktigt visat sin bästa sida, men på mina fötter... Obesktivligt hur grymt coola de är. Jag minns att DinSko hade den allra hetaste varianten, men acnes är inte fyskam den heller. EUROSKO lyckades sämst, men det är fortfarande värt försöket till mina älskade boots. Dock gillar jag de med "resår" i sidan mer. Årets bästa mode, definitivt! Borde införskaffas.

(Överst t v har vi DinSko, sedan acnes klassiska Pistols short.
Nederst är båda 2 EUROSKO)

Kommentarer
Postat av: DAISY

Håller med dig. Acnes pistol short är typ de snyggaste skorna jag har sett!

2010-11-08 @ 17:43:47
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0