Fullspäckad lördag

Godmorgon ska man säga vid denna tidpunkt en lördag!
Vet ni vad, jag vaknade 07:20, och kände för att uppdatera bloggen eftersom jag missade det igår. Känns jättehärligt verkligen att vara tidigt uppe. Idag väntar en mysig dag måste jag säga. Den börjar ju bra i alla fall, med min nyupphängda aventsstjärna i fönstret, morgonrock & tofflor framför datorn, och lite naturgodis att mumsa på!

Om ett tag tror jag resten av familjen också reser sig ur sängen, vi ska nämligen förbreda julmarknaden. En traditionell marknar vi brukar ha i kyrkan där jag konfirmerade mig. Det är så mysigt med julmarknad! Ska ni på någon marknad, kanske?
Ska även jobba lite och stå i några stånd, och måste förbreda lite av bakverken.
Senare i eftermiddag har jag fotbollscup, inomhus. Det älskar jag! Det ska bli riktigt kul att spela sista cupen med laget (eller det är i och för sig jättesynd, men jag älskar fotboll & jag älskar laget!)

Jag kommer hålla på till rätt sent har jag för mig, och sedan ska familjen träffa vänner på middag. Ingen uppdateringsdag alltså, men jag tidsinställer ett gäng inlägg!
Ha så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0