Skolavslutnings-vacker

Berättade inte så mycket om avslutningen, eller snarare förberedelserna. På onsdagkvällen, efter serveringen på middagen, kom jag hem och duschade mig fräsch. Fixerade håret med fön och mousse, smorde in med Sunkissed
och på med morgonrocken. Sedan satte jag fötterna i mitt uppblåsbara fotbad. Ni vet nu när ballerina-säsongen kommere, man går barfota i skorna hela dagarna, och det vare sig luktar gott eller fötterna mår jättebra av det hehe, plus fotbollskor några timmar i veckan också. Så jag spolade upp hett vatten i det, och hällde i massa grovsalt. Det är bra för fötterna, det lossar det döda och fula på fossingarna! Sedan satt jag så i evigheter, tills det kändes bra. Då fick mamma fila och massera fötterna noga, och sedan smörja in med en mint-doftande fotkräm som gör dem lena. Jag var mjuk som en bäbis efteråt!
Sedan var det naglarna som skulle lackas. Körde faktiskt på vanligt genomskinligt lack. Och olivolja på händerna, och på med bomullshandskar och sov så, härligt!


Pärlhalsband med swarowski-stenar, rosa ögonskugga, mascara, lipgloss
fläta i luggen. Skolavslutningsfint face!




Två bilder på outfitten igår. Älskar mina ljusrosa midjekjol, med rynk-
detaljer baktill! Vit puffärmst-shirt och pärlarmband, svarta klackar.

Tur att vädret passade kländerna igår! Idag sitter jag just nu i grå mjukisar och en reklam tischa... (:


Kommentarer
Postat av: amilia

How Cute! :)

2010-06-14 @ 18:58:00
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0