Vad var det jag sa...?

Jo, lördagar bjuder på ALLT. Just vad som hände mig idag...

Mitt i städningen när det börjar bli så rent & fint, ringer tränaren till damjuniorerna och frågar om jag kan spela match med dem klockan ett, vilket var en&en halvtimme dit då. Jag spelar hellre än dömer en liten kort 5-manna match, alltså var jag tvungen att hitta en ersättare till klockan två snabbt som ärtan! Det gick ju inte för bra, men efter en racer-tur till idrottsplatsen där det var cup, snappade jag bara tag i förtsa bästa och bad en 96 bara ta matchen och döma... Vet inte om det var så smart, känner honom inte så himla bra ju. Men sedan dyker ändå Fanny upp som också haft lite problem och fel med sin match hon skulle döma, så hon tar den i alla fall.

För mig blev det bara hem och byta om och sedan vända. Match mot Spånga (igen, precis som i fredags) i solvärmen. Spelet var kanon, tyvärr räckte det inte till en seger, men jag är helt okej nöjd.

Om ett tag kommer några vänner hit och tittar på film. Hela huset för mig själv eftersom mamma och pappa är i Dalarna på bröllop. Blir en mysig kväll!

Ha en riktigt avslappnande kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0