Lördagar bjuder på allt!

Ja, och eftersom jag är en tidig människa på mornarna, så är jag redan uppe i myskläderna och tofflorna! Har plockat undan i rummet, eftersom det är städning på gång. Jag blir faktiskt glad av att städa, och får massa energi! Tycker det är trevligt att något lagom att pyssla med! Så nu åker snart dammsugaren upp för trappan och trasor och rengöringsmedel hit! Och självklart så hamnar Spotify på högsta volym är också! (skulle tro att Waka Waka kommer spelas ungeför femtioelva gånger).
   Sedan blir det lite planering. Kalendern ska få lite fler aktiviteter inbokade & inskrivna, och mitt anteckningsblock ska fyllas med ideér och tankar som flyger upp i huvudet. Just nu har jag inte skrivit ned så mycet än, så jag måste skynda mig innan allt försvinner ur hjärnan, har ju så mycket smart inombords! (-;

Ifall det hinns med ska jag nog rensa min garderob med byxor/klänningar/kjolar/tunikor. Men klockan halvtvå ska jag ner till idrottplatsen och döma en match, så jag får se. Och efter det blir det nog mest mys hemma! Sugen på en promenad i det vackra vädret också!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0