Liseberg!

Igår blev det ingen uppdateringen eftersom jag klev upp strax efter fyra för att ta tåget till Göteborg. Jag måste erkänna att det är nog Sveriges härligaste stad, jag älskar Göteborg, och framförallt dialekten, landets bästa!

Jag, mamma, Fredrik, Tobbe, Jesper & deras föäldrar, vi skulle gå på Liseberg, och et blev kanonkul dag! Jag mötte Cecilia dä också som var i Göteborg, och det var sjukt härligt att träffas igen! Världens underbaraste människa! Mycket pirr i magen blev det i alla fall, och vi åkte allt av värde, jag ÄLSKAR alla galna attraktioner!
Vi åkte hem med tåget vid sju-tiden sama dag igen, och man var rätt trött, men en iktigt bra dag!

Nu på förmiddagen har jag varit och kikat efter ny mdrass till min säng, och nu dags för lunch. Ska iväg till Ellen och träffa lite folk efter maten,
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Nej men man önskar verkligen att de gör de!

Okej tack söta du (: Jag lägger till dig idag för gillar din blogg :)

kram

2010-08-04 @ 16:23:10
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

Hej! Jag ville bara fråga om du kunde berätta din åsikt, i detta inlägg:

http://duvetlindaa.blogg.se/2010/august/sott-fran-hm.html



Behöver just din hjälp! Tar inte mer än 1 minut, kom igen nu!



tack på förhand, din tanke räknas!

2010-08-05 @ 13:01:32
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0