mera kläder


En alldeles vanlig t-shirt med världens mest klockrena citat: My future is so bright, I gotta were shades


Två vanligt t-shirts igen. Scobidoo, jag älskar dett tryck! Ed Hardy, var egentligen inte så snygg på, men ingen tvingar mig att använda den, och dessutom har jag inget för den betalt.


Min "stil" kanske verkar lite varierande, med tanke på vad jag tidigare berättat om och andra plagg jag visat upp. Men i ett separat inlägg ska jag skriva om hur jag trivs i olika kläder och hur jag gräna klär mig!
 Och jag fick ett jättebra tips av en tjej, som bad mig eventuellt videoblogga om min favoritplagg i garderoben, eller i alla fall visa upp dem. Och det ska jag göra sedan när bloggen blivit lite omfixad, då ska det bli en serie där jag visar upp även saker jag gillar och tycker är smarta!


Kommentarer
Postat av: CArin

Jo men bortskavet nagelack är olagligt och straffbart vare sig det är gult, rött eller blått. .. Inte ok helt enkelt .



Ha de fin fint

2010-04-12 @ 23:23:59
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka söta t-shirts, alla tre!

2010-04-13 @ 22:33:43
Postat av: sandra

tack tack, gud vad bra att du tar åt dig mina tips det gör verkligen så att jag vill fortsätta följa din blogg:) älskar tröjan med nitar på ena bröstkorgen<3

2010-04-14 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0