3april Påskafton

Jasså, då var det lördag och påskafton! Har letat gg nu på morgonen, och fick ägg fyllda med nötter och mörk choklad! Fick även en jättesöt skjortklänning som jag önskat mig. Den åker på nu, nät sjutton gäster kommern om en halvtimme. Det blir släkten, så vi lär få något mer från påskharen, kanske! ;)
 
Har varit och promenerat i ett friluftsområda på Järvafältet på förmiddagen, med familjen. Det är över tio plusgrader här, och solen skiner varmt. Jag känner mig nästan lite brun! Hämtade sedan upp Johan från sitt extrajobb,  och har nu fixat naglarna med den mörkrosa färgen från igår. Är överdirvet försiktig för att undvika att det ska gå sönder! :P
Ha en riktigt härlig påsk, allesammans!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0