9sep

Godkväll! Härlig dag idag för min del, hur har det varit för er?

Efter en vanlig skoldag var jag på mitt första konfirmationsmöte. Jag, Ellen, Pontus och Tobbe cyklade upp till Missionskyrkan, bara ett pa hudra meter från skolan. Vi och fem till, alltså nio pers, ska konfirmera oss! Ska bli riktigt kul! Vi åt mackor till mellis och prtade lite om vad vi ska göra, tider och vad som ska hända under läsningen. Jag har alltid velat konfirmera mig, och eftersom min familj och jag är kristen och aktiva inom Missionskyrkan, var det självklart för mig.
Det var bara jag, pappa och Fredde hemma, men F skulle på träning och pappa hade redan ätit, så jag åt ensam. Pappa hade köpt hem Burger King! Vi äter nästan aldrig sådan hämtmat eller Mcdonald's över huvudtaget, men undantag idag! Och det var gott.
Pappa berättade att Fredde, min lillebror, inte visste vad han skulle svara när hans kompisar pratar om alla nya hamburgare och sånt, eftersom han aldrig ätit dem, haha! *skratt*
Pappa och jag har kollat på Sverige- Malta på TV nu, Vm-kval. Kass fotboll, säger vi båda! Det blev en varsin stor tårtbit framför Tv:n ocks¨å, vi hade något över i frysen från alla augusti-kalas. Eftersom jag inte har någon träning den här veckan, bara måndag och fredag, och match söndag. Har jag bestämt detta till vilovecka. Fast imorgon är det både itrott i skolan och Friskis&Svettis på kvällen hade jag tänkt. Ska bli kul!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: carro

sverige vann med en självmål, pinsamt..

2009-09-13 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0