24okt FN-dagen

Har just varit ute och plockat dekorationer till ett blomsterarrangemang jag fixat nu. Det är Halloween (All helgona) på lördag nästa vecka, så det har blivit med en pumpa och höstlöv i alla färger, kvistar, bär och liknande. Det blevjättetjusigt, ska fota och lägga in bild när min kamera laddat färdigt. Ni kanske har sett den nya klockan, har den bara över lovet, tror jag, den är inte så snygg tycker jag personligen. Dessutom är den svår att fatta, men det finns en vit och en grön figur längs kanterna, det är alltså minut- och timvisaren. Sedan häxan som flyger är sekundvisare.
Igårkväll efter matchen (som vi spelare vann) och en lång midag med pizza och laget, var jag hemma en stund, sedan strax efter tio gick jag över till Tobbe där några fler var och tottade på film.

Blev hastiskt inkallad igår av min tränare till att spelamatchmed -96, tillsammans med en till tjej i laget, så det ska bli kul, eftersom man själv är bättre en dom, haha, och såhar jag ju missat tre macher i rad nu!
Ikväll kommer mormor och morfar förbi tillsammans med mammas moster och fikar här. Vi ska bjuda på en surdegskaka. Det var från början smet som man får av en vän, som man rör i och ger lite ingredienser med jämna mellanrum, och efter tio dagar bakar man degen ( som heter Herman) och tillsättar extra ingredienser, så blir Herman en jättegod kaka! :) Det är en kedje deg som man ger bort fyra av fem delar till vänner, precis innan man blandar i ingredienserna sista dagen. En ganska kul idè tycker jag!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Å, vilken härlig header du har! :)

2009-10-24 @ 11:53:43
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: dani

sv: yes, du är en bra fotograf du ;)<3

2009-10-24 @ 11:55:17
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0