9nov

Äntligen lite bloggande igen!
Men desto tråkigare är... att jag är sjuk! Jag åkte hem tidigare igår från kyrkan och missade gudtjänsten vi konfirmander skulle medverka i. Mådde jättedåligt, hade feber och var snuvig... Var hemma resten av dagen och sov, vilade och tog det lungt.
Hemma från skolan idag då, febern har gått ner med är fortfarnade väldigt snorig och har huvudvärk, sucks! Hatar at vara sjuk. Självklart blir det då ingen träning heller. Morfar kommer och hämtar mig snart, där ska jag klippa mina 3D-kort och måla akvarell, läsa, titta på TV och vila.
Hoppas jag känner mig bättre tills imorgon.

Förresten, jag SKA bli bättre på att lägga in bilder här. Har kameran full med en massa,men jag hinner aldrig lägga in dem i datan, känns det som, men somsagt, jag ska bli bättre,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0