Första träningspasset

Idag, eftersom det tyvärr inte blev någo simning, cyklade jag vidare till gymmet för att testa mitt nya program som jag och min instruktör byggde upp i måndags. Det kändes riktigt bra, och verkligen muskelbyggande. Samtidigt lite tuffare utmaningar och nya roliga former, och det är det bästa jag vet! Gärna tufft & komplicerat så så många av kroppen muskler är med och jobbar samtidigt. Jag kompletterade med lite egna golvövningar som vanligt. Just nu har jag inte riktigt orken att skriva ner, men jag planerar att skriva upp mitt träningsprogram om det finns något intresse av det? Får jag inget gensvar tror jag att jag struntar i det.
Men jag kan säga att det kändes riktigt härligt att köra igenom övningarna, och de sätter sig snabbt i kroppen! Jag känner redan att jag kan öka på vikten eller antalet på en del av övningarna!

Fram mot slutet blev det lite halv-stretch / prat med ett par vänner innan jag trampade hemåt igen. En banan fick vara återhämtning, vilket jag känner räcker för ikväll.

Förresten, hjälp så jag har saknat min hoj under vintern! Först tog man det lite piano för att inte halka runt på de hala snöbanorna, men sedan trampade jag på ordentligt, och struntade i alla slirningar på de sämre plogade vägarna. Äsch för fasicken, jag lever ju livet?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Bra med träningsprogram :)

2011-01-14 @ 12:57:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0