Dagens ungdomar...

Jag tog en medelhavskur efter middagen. Underbart för min förkylning, och täppan släppte verkligen. För ett fantastiskt tips mot höst-näsor tycker jag ni ska klicka på länken! Dock ersatte jag saltet med en slags kräm som finns att köpa på apoteket, VapoRub. Otrolig stark "smak" av mint, som gör susen för lungorna och näshålorna.

Nu är det järnet som gäller på uppsatsskrivning. Därefter en stund av kvällsmys. Egentligen borde läxan i matte göras, men är man sjuk så är man... HEHE

Jag stänger av datorn när jag är klar med skrivandet, då man inte mår bättre av att glo framför datorn, barn!
"Dagens ungdomar alltså, SUCK vad mycket tid det slösar på sådant där trams som teknik!?"

"Ja tänk vad mycket man skulle hinna med, och om de istället njöt
av den friska luften i naturen? DAGENS UNGDOMAR"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0