Träningskväll

Har varit på Friskis&Svettis och kört medelpass. Det var inte särskilt kul musik till, enligt mig, vilket försämrar kapaciteten... Var ändå inte riktigt på mitt perfekta träningshumör som jag annars alltid är. Men jag stod utan nästan hela passet, och vid nedvarvningen gick jag till gymdelen och körde lite balansövningar, mage, ben & armar. Promenerade sedan och mötte Cissi♥ för en liten stund.

Nu har jag duschat och ska stretcha hela kroppen grundligt & genomgående. Har träningsvärk på diverse ställen efter en superskoj & intensiv idrottslektion igår med uppvärmningslekar som innehöll mycket styrka, och sedan innebandy (jag saknar den sporten, så himla kul!). Tänkte smörja in med linement på smärtade muskler innan jag lägger mig också, det blir skönt!

Nu ska jag ta en ostknäcke som återhämtning, och ta itu med stretching för andra gången idag, kom jag visst på... (-;

SOV GOTT, imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0