Pass igen!

Jag är otroligt död efter träningspasset idag. Började med 40min gym, nästan bara armar&rygg.
Sedan gick jag på ett medelpass & det var great eftersom jag inte varit på ett pass på så länge. För mig känns det alltid som att passen ger mest, då man bara använder sin egna kropp till att styrketräna, vilket är otroligt viktigt & bra, och de innehåller dessutom massa uttröttande kondition, smidighet, stretching & nedvarvning.
   Efter ett pass kan man verkligen känna hur kroppen tar ut sig. Körde ju dock ett långt pass igår med, så därför tror jag mucklerna blev lite sega nu idag, men det gör inget! Tvärtom så känns det kanon!
Har ju ändå tänkt att lägga mig & läsa snart, så då slipper det kännas så mycket.

För att återhämta mig ordentligt har jag nu duschat hett, scrubbat, tvättathåret och ska avsluta innan jag lägger mig med att smörja in hela kroppen i olja. Härligt!
I matväg blev det ett ägg, världens bästa proteinkälla efter träning (nästan i allifall..), knäckemackor med julskinka, ost & pastej. En kopp thé fick hålla värmen. Jag är nöjd!
Det är sådant här som får en att bli lycklig, älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0