Het, Hetare & Hetast




Här får ni för tillfället se 3par skor jag just nu dör för. De kommer från Scorett och ligger nästan i klass med mina drömskor. Dessa är äckligt heta till nyårsblåsan eller julafton. Tänk er en tjejmiddag med snygga vänner, välsydda klänningar, nystylat hår, ljuvlig sminkning & så pryder du fossingarna med någon av dessa. Can you imagine? Runt 1000-lappen allihopa. Jag tror jag ska åka & testa storlekar och sedan skriva på min önskelista till jul. har man bara ett par av dessa skor, så överlver man på dem. Inga andra heels, bara de här i naturlig färg & som passa till allt. SKOR I MITT ♥

Kommentarer
Postat av: jossan

grrr , fan vad hett ! :O

2010-12-05 @ 18:07:44
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0