Vår på riktigt!

Fantastisk eftermiddag!
Drog ner till Bippen & tittade på lagets match, och de spelade riktigt bra tycker jag. Vinst med 8-1 är ju inte heller helt fel? Vädret var riktigt varmt, och sommarkänslorna väcktes riktigt när man låg på mage i gräset med solen i ansiktet och såg på fotboll ♥ Dock hann jag endast se första halvlek innan pappsen kom ner & hämtade mig så åkte vi och köpte thaimat. Älska thai!
Blev middag i uterummet som var runt 25 grader varmt! Helt grymt, sedan sätta sig i korgfåtöljen för att låta solen värma & en tidning underhålla.
Efter vilan var det inomusträning, vilket gjorde mig riktigt deppig från början. Men när träningen väl satte igång var jag faktiskt riktigt grym om jag får säga det själv. Frågan är mer vad det ligger i hos det andra... Jaja, things did really work out for me with the football today.
Nu är scrubduschen klar, och i köket väntar ett smarrigt äpple + stretching.

Sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0