Vy från ett luftslott


Gillar ni färgen på the brallz? Jag är beroende...

Nora in action

The famous Snögubben i Lindvallen

Fågelboet, här bodde vi. Knappt 100meter till liften & backarna sedan!

Inget går upp mot verklighetens utsikt. Men det är något magiskt med svenska fjällen..

Jag är sjukt nöjd med resan. Det som vara lite trist var i så fall att backarna i Lindvallen inte är några hits...Korta, inte alls branta & helt utan utmaningar. Det ska vara fart, mycket fart, långa svängar, tryck under skidorna & branta sluttningar! Det är ju i & försig största barnområdet i hela fjälltrakten, men det finns ju så mycket annat att göra också, Sälen är ändå trevligt! Men när jag skulle lära mig snowboard sista förmiddagen av Nora, var jag glad åt de lätta backarna.
Dock är jag väligt stolt över att jag lyckades lära mig snowboard på bara några timmar. Har stått på en bräda för 2år sedan och lärde mig hasa, men nu kan jag åka någorlunda i en väldigt obrant backe! 
Trevligt sällskap med galet mycket god mat, trevliga kvällar osv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0