Trött & seg, träningssugen!

Härligt att komma hem efter kemilabrationen i nationella, sätta sig & bläddra igenom en amelia tillsammans med en apelsin.
Känner mig lite utmattad i kroppen, och framförallt ögonen vill väldigt gärna bara falla ner.
Men jag hoppas på att bli piggare efter maten. Hemgjord köttfärssås, mums!!
Ikväll är det sen fotbollträning som gäller, det känner jag mig däremot väldigt taggad på!
Nu ska jag fortsätta med lite manusskrivning inför 9:ornas slutshow, vårt projekt!
Sedan blir det middagslagning.
Dock är jag ändå glad! Nämligen helg imorgon ju!
Jag brukar säga att helgen redan startat på fredagmorgon, för det är inte direkt några betungande lektioner då, och stämningen är alltid på topp i klassen. Älskar fredagar.
HÖRS VIDARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0