Sleep well... fniss fniss

Ojoj, nu kännder jag mig riktigt seg i huvudet igen. Men efter en hel dag hemma utan att göra något speciellt alls, kände jag mig ändå pigg nog att träffa Frida en snabb. Vilket verkligen blev en snabb. Vi mötte även älskade Cecilia en ännu kortare stund.
Efter en middag med hemlagad faijtas blir det nu till att vila i soffan. Kolla på lite allmänbildning På spåret med mother&father. Kalla mig urboring, men jag gillar inte alls såpor eller fejkade program. På spåret kan vara helt okej (haha, Cissi jag riktigt ser din reaktion framför mig nu!). Jag menar, ska man ändå kolla på TV kan man väl lika gärna se på något vettigt? & eftersom jag ändå aldrig sätter på apparaten och för tillfället är hängig, blir det det program som redan visas. Sleep well Cykelställ
Gosh jag tröttnar aldrig på att säga det, så roligt! Jag skrattar för mig själv när jag läser det
SLEEP WELL CYKELSTÄLL HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltså seriöst Sofia... På spåret?! Hahaha, du är lite knäpp ibland. Men jag gillar dig ändå! (Älskar, faktiskt.) <3 PUSS

2011-03-05 @ 03:56:09
URL: http://utoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0