Presenttips




I fredags var gänget hos Tobias som fyllde år dagen efter.
Vi gav that busy boy en massa kompiskuponger
som han ska utnyttja så att han någongång kan vara med oss.
Filmkväll, bio & bakdag bland annat. Här var min del!
Som vanligt kan jag inte låta bli att trix&fixa hur mycket som
helst, mest så det blir fint för min egen skull. När jag väl satt igång
kan jag inte sluta, fantasin & inspiration flödar upp!
Kortet med ett grabbig keps-märke, och 3D-ballonger inbäddat i stjärnfall
& grattis-dekal.
Förresten, ett bra tips att ge bort till vänner. Istället för saker,
blir i allifall jag nästan gladare av upplevelser & sällskap. Sådant som betyder ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0