Nya idéer dyker upp med våren

Tchjänare! Allt bra med er?
Toppen här i allifall! Älskar att cykla hem lagom sent på eftermiddagen i delvis torra sopade gator, eller grusiga vägar med snö som smälter bort vintern. Det luktar liksom vår ute nu, älskar den lukten! Fick sluta en lektion tidigare, den rätt jobbiga tyskalektionen var iställd. Visst, eftersom att det är prov imorgon åkte boken hem med allafall... Menmen, det var inte något svårt, och dessutom väldigt lite med.
Snart tänkte jag röra på rumpan istället för att sitta här, vill ut i solen & ljumma luften. Innan det ska jag plocka lite i rummet. Har så mycket nya idéer hit så det känns som att jag bara vill slänga ut allt & börja om. Hoppas på att få göra det till påsk. Tillsvidare ska jag kolla lite bland sminkgrejerna, fick en massa nytt igår!



Igår efter träningen var en mamma där som jobbar på ACO.
Hon kom direkt från jobbet & hade med sig massa produkter till oss.
Alla fick varsina ansiktskräm, kajalpenna, läppglans & brozing powder.
Toppen, ACO gör riktigt bra grejer som jag gillar! Underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0