Marc Jacobs Clogs



Som tidigare nämnt är jag galen i träskor. Galen. Jag älskar dessa coola men så sköna skor som går att använda både i trädgård & på fest, och matchas på 1000sätt. Jag har ju funnit drömmen på H&M, och de ska strax införskaffas. Men sålänge har jag suktat lite hos Marc Jacobs. Finns det något modeföreteag som är så grymma på träklackar eller? (Förutom Swedish Hasbeens & Clogs). Deras utsvävande, men samtidigt så simpla skapande av denna sorts skor, är helt magisk! De ser så chica ut, och så bekväma. Jag skulle inte banga på Marc Jacobs träskor, särskilt inte de 2 till vänster. Det bästa med clogs är att de är lantliga, och en svensk uppfinning, och jag älskar svensk skärgårds/lantliv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0