Längtar till nybäddad säng

Goodnight sweethearts goodnight!
(Åh kan inte ens skriva ordet sweetheart utan att jag ser bilder framför mig på inredning med burkar med geléhjärtan, fat & skålar, bara för syns skull...)
Nu är det så att jag bara har tandborstningen kvar (jag gillar att borsta tänderna!)
och sedan ska jag smälla i säng. Träningen idag gick... riktigt bra men
det var inte direkt mig det var fel på.
Men som sagt, åter till sängliggandet. Får jag uttrycka mig så?
Sen ska jag njuta av att kemiboken för en gång skull på ett par månader
ligger i skåpet i skolan, och inte på sängkanten. Det gör
att jag kan ägna min tid åt att sova eller läsa lite Martina Haag istället.
Gilla.
Imorgon är det friluftsdag. Core på friskis på förmiddagen. Sedan skridskor.
Är taggad, älskar idrott!
NATTI

Men värst vad mycket onödigt jag skrev idag då, överstruket
Juste, som rubriken säger. Har nybäddad säng. Älskar det,
finns det skönare känsla? Lakanen & madrassen varit
ute på balkongen i flera timmar. Bäck & bölja påslakanet på, mitt favoo!
Oupps I did it again.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kika här för fina festklänningar =)

2011-03-16 @ 22:05:33
Postat av: Anonym

Hej, kika här för fina festklänningar =)

2011-03-16 @ 22:05:40
URL: http://skyndafyndaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0