Helgen

Har varit en finfin helg! Eller jaa, lagom bra alltså.
Bjöd på mysig skräckfilmkväll i fredags i kyrkan (förstärkte effekten!) med mixed friends. Egentligen skulle jag haft match tidigt på lördagsmorgonen, men den blev inställd på grund av alla snö i fredags. Det var väl i så fall det som gjorde mig lite ledsen, hade sett fram emot att spela. Men det blev lite sovmorgon då istället. 
Det var avslutning med flickornas nybörjargrupp som jag varit tränare för nu några månader, och det var kalaskul & uppskattat. Riktigt härligt! Fick dessutom toppen-omdömen som ledare, vilket gjorde mig glaaa. 
En promenad i solen med Cecilia förgyllde dagen lite. Senare på eftermidagen kom kusinerna från Växsjö upp, så det blev lite pratstund & så med dem.

Idag har dagen också varit fin so far. Imorse gällde det istället fotbollslekis för ännu yngre barn.
Avslutning näsa vecka med bensprallen.
Nu har jag varit hemma en stund, men ska snart gå ner till Bippen igen i våren och titta på fotboll, wie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0