Förkortad skoldag=lyx

Skön skoldag idag alltså. När mentorn kliver in i klassrummet & säger att idrotten är inställd (vilket är sista lektionen som gör att vi slutar 4..) Dock blev jag lite putt för att det just var idag med idrott, bästa lektionen ju! Kunde det inte varit NO:n imorgon? Menmen, ännu skönare när musikläraren släpper oss 15minuter tidigare så man kommer hem ännu fortare.
Så därför bestämde jag mig på cykeln hem att städa ordentligt. Så på en timma har jag nu dammsugit rummet så noga det går, våttorkat med trasa & rengöringsmedel på varenda yta & pryl. Bytt plats på lite saker osv. Ska bara gå ner med lite saker som rensades ut eller ska diskas mm. Dessutom ställt fönsret på vid gavel så vårluften släpps in.

Ska skriva ett par inlägg bara, sedan tänker jag faktiskt gå ut i solen!
7 drar jag på F&S för ett medelpass, yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0