En ledigs flickas planer

Godmorgon, säger jag med en strålande röst! Lika strålande som morgonsolen, faktiskt.
Jag älskar vårvädret!
Jag är ju ledig idag. Studiedag kallas denna typ av dag då skolan låter en vara ledig en dag helt random sådär. Och det är helt grymt, tack Skola. Det braiga är också att jag inte direkt har några särskilda planer för dagen. & eftersom jag inte har några planer, har jag gjort upp en lite planering! Haha, sedär... (-;
Till att börja med ska jag gå ner & äta en lång, god frukost. Sedan tänker jag ta en härlig morgonpromenad för att friska upp kroppen lite. Och för att riktigt leva upp till namnet S T U D I E D A G  måste jag ju självklart studera... Det blir en del tid framför datorn idag med att skriva ett fett SO-arbete om antisemitism + tusen egna slutsatser, förklaringar, tycken & tänkande.
Men lite kul måste man ju ha. Måla naglarna i någon snygg vårig färg tillexempel, det ska bli kul! Kanske lite lätt dekorering på dem också? Om jag får lust kanske det blir ett lunchpass på F&S. Annars hade jag tänkt att baka något kul. Sedan blir det nog lite strosande i Sollentunacentrum eller stan. Trevligt att vara ledig en tisdag såhär. Lite luxlyx över det hela..

Tänkte citera en fin gubbe med
Oh vilken härlig dag
Men fortfarande går det inte att lägga in Youtube-klipp på bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0