Tokyo önskeresemål!

Att döma småttingarna gick bra, trots lite nya regler pga högre åldersklass. Skönt med mycket pengar för så relativt lite jobb faktiskt, den sitter bra efter jul! (-;

Direkt efter att jag dömt klart finalen åkte familjen hem till vänner på lunch med kyckling & pastapestosallad, och de berättade om sin resa till Tokyo där sonen pluggar. Wow alltså, dit ska man åka, vad häftigt! Kulturen är alldeles brutalt annorlunda härifrån och det finns så mycket enormt att uppleva!

Idag har det snöat något så fasligt, typ 2½decimeter på bara några timmar, så sedan har jag skottat & pulsat fram i den höga snön på promenad med mig själv, skönt!
Jag tänkte skutta in i duschen strax & sedan måla naglarna, lyssna på Kent & läsa fotobok, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0