Svinalängorna

Har just slurkat i mig en kopp thé & färsk annanas, och bytt om till mjukis-hemmakläder. Jag ska närsomhelst sätta på mig pyamas & borsta tänderna för att lägga mig. Först måste jag bara läsa lite regler inför cupen imorgon, och kolla så att jag ar allt & förbereda lite för det, så slipper morgonen bli allt för tidig...

Jag & mamma var i Kista & såg Svinalängorna med Noomi och heta Ola Rapace. Det var en himla bra film faktiskt, även om den är väldigt hemsk också. Den växlade hela tiden mellan huvudpersonen Lenas (Noomi R) barndom & nutiden. Hon växte upp med alkoholiserade färäldrar, och många scener var skräckinjagande. Men Noomi Rapace, och Ola är verkligen grymma skådespelare, och jag rekommenderar filmen trots mina gråtattacker flera gånger.

Tidsinställer något till imorgon, SOV GOTT

Sveriges bästa skådespelare Bild från Stureplan.se


Kommentarer
Postat av: dani

VISST VAR DEN SJUK? Bra + helt deprimerande. men som du säger: asbra skådespeleri <3

2011-01-04 @ 08:34:06
URL: http://capturetheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0