Svar om 3D-kort

Viktoria om 3D-kort till julen

Fina, men var köper du "materialet", eller vad man nu ska kalla det :) Och sen har du en finfin blogg :D

Hej Viktoria & tack så hjärligt!
Mjo, det är lite knepigt just det där med mina kort. Alltså jag har väldigt mycket trevlig tysk släkt, och i det landet är det vanligt att hålla på med denna typ av papperspyssel. Så en gång visade mina släktingar mig när de gjorde dessa kort (de säljer dem, precis som jag gör ibland) och jag fick med mig ett par ark hem. Sedan fortsatte de skicka massa olika motiv & material. I Sverige har jag däremot det mesta tillbehören ifrån, dvs typ trätomtarna & dekorationen runt papperskortet. Men jag vet att Panduro Hobby säljer dem, dock måste du troligen beställa därifrån, och deras utbud är mycket mindre än Tysklands. Där säljer de också annat material, som häftkuddar, små saxar och bakgrundskort. Har du fler frågor är det bara att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0