Studiehandledning

Studiehandledning i skolan nu. Vi har fått förtroendet som kallas dator.
Men jag ska faktiskt läsa klart lite om elektrokemi nu också, det ska jag!

Efter detta är det lunch som gäller, och vår klass har fått turen till ett ändrat schema! Vanligtvis kallar vi torsdagseftermiddagen för Killer's Afternoon, för att vi har 3 skitjobbiga lektioner på rad, men matten har de flyttat till förmiddagen, och så har vi svenska efter lunch istället, en skön lättnad! Nu har vi bara 2 dödar-lektioner kvar...

Efter skolan hade jag tänkt fortsätta skirva på mitt idrtottsarbete, vi har inte så mycket annat i skolan just nu. Skönt att börja lugnt i allifall!

Ikväll är jag ensam hemma med pappa, och jag föreslog imorse att vi skulle gå & simma. Vore riktigt skönt faktiskt, simma en lång sträcka. Om fallet så inte blir, ska jag köra mitt träningsprogram på Friskis!

Vi hörs när jag kommit hem!

Yes, jag har faktiskt läst kemikapitelet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0