Sista sovmorgonen

Ja, så kom den. Sista lovdagen. Någon gång måste ju lovet ta slut, tyvärr...
Men så sov jag ju också mitt längsta någonsin ungefär, vaknade tjugoi11! :D
Så nu har jag precis ätit frukost och tagit på mig fräscha kläder. Mina marinblå chinos är på, eftersom vädret utanför ropar vår tycker jag det känns som! På bara någon dag har massa snö smält bort, delar av himlen är blå och det fläktar friskt ute! När jag vaknade öppnade jag itt fönster & lät det stå öppet länge, för att få in lite ny luft i rummet. Gud vad underbart det var alltså, en av de bästa känslorna! ♥


Nu ska jag promenera bort till centrum för att fixa några småsaker, och när jag kommer hem ska jag träffa Fridah & lite andra vänner I think!
Vi hörs sen då, ha en bra dag.

vår alltså! Tänk när man kan dressa sig såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0