Saknad sysselsättning

Förmiddagen har gått åt att träna småbarn igen. Gud så kul det var att äntligen komma tillbaka till ledarskapet, jag har riktigt saknat de glada barnen som idag var nöjda med precis allt, hela gruppen! de var supersnälla utan klagan, och trots det var vi en mindre ledare idagän vanligt. Men jag & Julia grejade detta superfint!

Sedan när jag kom hem  har vi satt igång med att verkligen rensa ut allt julpynt nu, skönt!
Har även pratat lite med ett par vänner till familjen som jag inte sett på evigheter och som var i Stockholm över helgen, trevligt!

Nu ska jag åka till centrum med mamma för att kika på några saker. Resten av eftermiddagen & kvällen tänker jag stanna hemma, har ingen särskild lust till något mer ansträngande nu. Kommer fler inlägg idag i & med det.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0