Räddad

Åh just nu känns allt bara bra. BRA helt enkelt.

Jag har varit borta på andra sidan stan hela dagen, och jag satt på tåget vid halvfem, träningen började5. Jag kände att jag vägrade missa träningen, jag ville verkligen hinna med den, så jag kastade ner alla fotbollssaker i bagen & vände. Snacka om att jag inte ångrar mig. Jag höll på att börja gråta på väg till träningen, kände värsta ångesten, vilket jag gjort hela helgen känns det som. Men såfort vi satte igång med träningen kunde jag bara slöäppa allt & fokusera igen. Galet tacksam. Kände mig helt fri, och gav verkligen allt under 2timmar. Längesen jag kände mig så lugn trots tröttheten. Så härligt att bara låta svetten rinna ut med allt, bara glömma.

Ensam hemma också, så nu har jag scrubbat mig, duschat, gått runt för att låta bodybutter torka in, & sett på Solsidan. Tänkte stretcha noga nu samtidigt som Timeout står på TV:n.
Tack, det här behövde jag.
Sedan ska jag troligen lägga mig.

Kommentarer
Postat av: jenny

Skönt att du tog dig iväg till träningen:)

2011-01-16 @ 21:44:27
URL: http://ltg.blogg.se/
Postat av: M aa ria

Nice blogg :)

2011-01-16 @ 21:54:22
URL: http://elakaclownen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!



Jag bloggar för Veckorevyn och just nu söker jag matinspiration. Du får mer än gärna tipsa om dina favoritmaträtter eller efterrätter :)

Ha en härlig kväll!

Postat av: Jennie ♥

hoppas du haft en bra helg?

fin blogg!

2011-01-17 @ 12:41:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0