Nyårsnaglar

Mindes nu när jag kikade på bilderna att jag inte alls visat mina naglar som jag fixade till nyår! berättade ju bara att jag var tveksam vad som skulle ske med dem, och att det troligen skulle bli ett budskap, och det blev det! vad Texten är skriven med så kallad ArtDeco, lack med tunn&smal pensel för att göra det lättare att måla mönster. Sedan har jag fäst silverstenar på vissa ställen, de syns lite dåligt i bild, men blev faktiskt riktigt nöjd! För att få glans i naglarna grunade jag med allround-lack, sedan skrev jag texten, och sedan ett laget allround igen, satt utmärkt!




HAPPY 2011

Kommentarer
Postat av: Jossan!

SV: HAHAHA... NAAA vad söt du är! HAHA jag sitter också och fäller tårar här... PUSS

2011-01-07 @ 01:20:04
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0