Min krönika

Svenska nu, krönikeskrivande. Det går bra, tycker jag & Maria, förutom att det är lite svårt att börja. Därför tänker vi att man blir nog lite inspirerad av att blogga eller checka Facebook först, eller vad tror ni? (-;

Men jag har i allifall bestämt mig vad jag ska skriva om, så jag borde ju sätta igång... Så det ska jag, om en timma slutar vi ju skolan! Vad skönt det ska bli med fredag igen, älska helg!

Efter skolan ska jag gå i centrum en kortis för att köpa julklappar. Jo alltså jag ska byta "julklappar" med bästavännerna eftersom Maria var tvungen att fara till Thailand 1månad under jul/nyår...? Så ikväll ska vi mysa med middag tillsammans, massa prat & basta hos Mikaela. Härligt!
Kanske tidsinställer något inlägg till kvällen eller om jag hinner slänga in något innan jag går iväg till M.

Jo vad tycker ni, bra krönika jag skrivit här va? Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0