Meningen med livet?

Torsdagar bjuder som vanligt på en liten sovmorgon, så man kan ta det lite lugnare på kvällen idag, skönt!

Hemma från en underbar träning borta i Märsta med laget. Vi var väldigt få idag, men det var så grymt kul, och jag är grymt nöjd med min egen insats. Trots stenhårdträning för 4:e dagen i rad nu, kärde jag allt jag hade kvar och övningarna fungerade riktigt bra från allas sida, måste jag säga! Det var kanonbra stämning mellan spelarna också, och det tycker jag är så sjukt viktigt för att kunna kalla något för lagsport. Igår körde de flesta som var med på träningen idag det tuffa boxercise-passet, och vi trotsade stela muskler & träningsvärk. Körde så mycket vi orkade, peppade & kämpade på bra.
Mitt humör har skjutit i höjden me flera meter, och ändå var jag glad redan innan.
Nu ska jag gå ner för att sätta mig i soffan med thé & surdegsbröd. Får inte glömma att stretcha sen.

Vi kan säkerligen konstatera att fotboll gör mig lycklig. Det är det bästa som finns, för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0