Lite saker att göra

Förutom att träna idag ska jag nu sätta igång att skriva en kort sammanfattning av en idé till slutshowen. Jag måste faktiskt, inte okej att dra sig ur sina egan bestämmelser hela tiden! Så nu ska jag allt sätta igång och skriva. Det kommer ju inte ens att ta lång tid heller?

När jag är klar med det, borde jag verkligen stretcha. Hela överkroppen kommer bli stel som en pinne annars, hehe. Sedan ska jag se om min stora bror eller pappa vill hjälpa mig att pyssla ihop mitt CV, det är jag säker på!

Så, då har jag en liten lista på vad som ska göras ikväll! Jag sätter igång mesamma så blir jag klar fortare, vilket betyder att jag kommer i sängs fortare, vilket betyder att jag vaknar piggare imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0