Jobbig dag

Hjälp viken dag alltså... Har varit helt slut all day long. Verkligen seg, trött, halvdåligt humör, och allt gick trögt i skolan. Inte blev det bättre av att vi fick testa skriva ett gammalt nationellt prov i kemi (som är vårt ämne i år) som är så svårt! Eller att funktionerna i matten kan ta sig?

Aja, fick i allifall sluta tidigare & det var verkligen precis vad jag behövde. Hann med en tidigare buss!
Nu hoppas jag att russin, pastejknäcke & surdegsbröd med ost & ruccola ska rädda mig lite. Precis som min rosa mjukisdress & mina frottésockor kommer att lugna mig.
Jag har en del att göra i eftermiddag/kväll, så jag tänkte lägga ner dtaornöjet strax, efter några tidsinställda inlägg. Då ska jag lägga på ett kol med mitt idrottsarbete, skriva CV till jobbansökningar & fixa en musikläxa.

Ikväll är det träning med laget, dock kommer vi att köra boxercise, och jag är så glad för det! Känner att skuggboxningen & jobbig fys verkligen får ut allt ur mig och jah kanske lugnar mig till kvällen. Sedan tänkte jag bara duscha & kasta mig i säng. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0